Certificat Tesis Doctorals Dirigides - AQU

L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya), per a l’acreditació de recerca dels cossos de professorat universitari, entre la documentació de suport requerida a tal efecte, sol·licita als interessats un Certificat de tesis doctorals dirigides emès per la universitat.

Tal i com estableix l'Agència, la informació que hi consta és:

• Títol i data de lectura de la tesi
  • Nom del doctor o doctora
  • Nom del director o directora o directors i directores
  • Qualificació obtinguda
  • Menció de qualitat del programa en el que s’ha inscrit la tesi

SOL·LICITUD

El certificat de tesis dirigides als efectes de sol·licitud d'acreditació de l'AQU s'ha de demanar a l'Escola de Doctorat mitjançant un ticket en el que s'han d'indicar les dades següents:

• Nom i cognoms
  • Número de NIF / NIE / Passaport
  • Adreça de correu electrònic
  • Telèfon de contacte
  • Adreça de retorn de l'original (en cas que es desitgi enviament per correu intern UPC)

EMISSIÓ

El termini d’emissió de les certificacions és de set dies laborals. Un cop el document ha estat emès (en català), signat i segellat per l’Escola de Doctorat, s’envia per correu electrònic un avís de recollida al sol·licitant i s’adjunta una còpia escanejada del certificat.

LLIURAMENT

El document original s'haurà de recollir de manera personal a:

Escola de Doctorat
Universitat Politècnica de Catalunya - UPC
Campus Nord - Edifici Vèrtex
Plaça Eusebi Güell 6

Horari:
Matins - de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h
Tardes - dimarts de 15.00 a 17.30 h (excepte durant el període de l'1 de juny al 30 de setembre)