Publicació de la tesi al TDX

El servidor TDX permet la consulta remota del text complet de les tesis, així com fer cerques per autor, títol, matèria de la tesi, universitat on s'ha llegit, etc.

Els objectius d'aquest servei, coordinat pel Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya (CBUC) i el Centre de Supercomputació de Catalunya (CESCA) i patrocinat pel Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya són:

• Difondre, arreu del món i a través d'Internet, el resultat de la recerca universitària catalana.
  • Oferir als autors de les tesis una eina que incrementa l'accés i la visibilitat del seu treball.
  • Millorar el control bibliogràfic de les tesis.
  • Impulsar l'edició electrònica i les biblioteques digitals.
  • Incentivar la creació i l'ús de la producció científica pròpia.

Totes les tesis allotjades al TDX han de ser les versions originals dipositades a l'Escola de Doctorat en el moment abans de la lectura, ja sigui la versió digitalitzada de la còpia en paper o la versió digital que s'entrega a l'Escola de Doctorat des de 2004.

Documentació necessària:

• Tesis llegides des de l'11 de febrer de 2012:

Declaració de l'autor o autora per a la incorporació de la tesi al TDX: cal omplir les dades i signar-lo per duplicat.

• Tesis llegides abans de l'11 de febrer de 2012:

Contracte de difusió de la tesi: cal omplir les dades i signar-lo per duplicat.

Aquesta documentació l'heu de fer arribar a:

Escola de Doctorat
        Pl. Eusebi Güell, 6 - Edifici Vèrtex (Campus Nord) - 08034 Barcelona

Contacte: ticket

Digitalització de la tesi doctoral

Aquells autors o autores que heu llegit la tesi doctoral abans de 2004 i voleu incorporar-la al dipòsit TDX podeu adreçar-vos a:

Unitat de Recursos per a la Recerca
        Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius