Beques Iberoamèrica. Joves Professor i Investigadors i Alumnes de Doctorat. Santander Universidades 2015

S’ha posat en marxa la Convocatoria 2015, del programa “Becas Iberoamérica. Jóvenes Profesores, Investigadores y Alumnos de Doctorado. Santander Universidades”. Aquesta convocatoria suposa una ampliació de l’anterior "Becas Iberoamérica. Jóvenes Profesores e Investigadores. Santander Universidades",  en la que amb plantejaments molt similars al d’altres anys i sense perdre l’essència del programa, s’han afegit a la convocatoria 25 beques per a doctorands i doctorandes.

Descripció

Dirigides a impulsar l’Espai Iberoamericà del Coneixement, aquestes beques recolzen a joves professors i investigadors i doctorands/es d’universitats espanyoles interessats en realitzar una estada acadèmica, a alguna Universitat de l’espaio iberoamericà. En aquesta edició poden sol·licitar la beca doctorands/es que desitgin dur a terme una estada como  activitat complementària per a la consecució del seu títol de doctor.

Destinataris

Personal docent i investigador i alumnes de doctorat de les universitats espanyoles participants.

Tipus

Investigació, Mobilitat.

Cuantia

5.000 euros per estades JPI i 10.000 euros per estades de doctorat.

Duració de la beca

Almenys 2 mesos per estades JPI i mínimo 4 mesos per estades de doctorat.

Gestió de la beca

Santander Universidades

País que convoca

Espanya

Països destí

Argentina, Bolívia, Brasil, Xile, Colòmbia, Costa Rica, Cuba, Equador, El Salvador, Guatemala, Hondures, Mèxic, Nicaragua, Panamà, Paraguai, Perú, Puerto Rico, República Dominicana, Uruguai, Veneçuela i Portugal.

Nº beques

200 per a professors i investigadors.

25 per a alumnes de doctorat.

Sol·licituds

Las sol·licituds per part dels interessats s’han de fer a través de www.becas-santander.com

Termini sol·licituds

07/11/2014 - 02/03/2015

Termini estades

L’estada a la universitat o centre de destí haurà de finalitzar abans del 30 de juny de 2016.

Per a més informació

www.becas-santander.com

Actualment no hi ha elements dins d'aquesta carpeta.

arxivat sota: , ,