Ratificació del Director de l'Escola de Doctorat

A proposta del Rector de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech, Prof. Francesc Torres Torres, en data 26/2/2019 ha tingut lloc una sessió de la Junta d'Escola de Doctorat en la que han tingut lloc les votacions per a la ratificació de l'actual Director de l'Escola de Doctorat, Prof. Francesc Sepulcre Sánchez.

Escrutini dels vots

• Total de vots possibles (cens): 59
  • Total de vots emesos: 38
  • Total vots vàlids:
    • Vots a favor del candidat Prof. Francesc Sepulcre Sánchez: 30
    • Vots en blanc: 8
    • Vots nuls: 0

Com a resultat de les votacions es ratifica al Prof. Francesc Sepulcre Sánchez com a director de l'Escola de Doctorat de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech.

Acte de Presa de Possessió

L'acte de Presa de Possessió del director de l'Escola de Doctorat (reelecció), el Sr. Francesc Sepulcre Sánchez, per part del rector, Sr. Francesc Torres, es celebrarà el dijous 21 de març a les 9:00h a la Sala del Llac de l'edifici Rectorat.