Presenta la teva tesi en 4 minuts

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), amb el suport de la Generalitat de Catalunya, organitza la final interuniversitària del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts”, que es celebrarà el proper dimarts 4 de juny,  de 17 a 19 hores a l'Espai ENDESA (Barcelona).

L’objectiu és plantejar als estudiants de doctorat, de qualsevol disciplina científica, el repte d’explicar la seva recerca durant un temps màxim de 4 minuts amb un llenguatge senzill i fàcilment comprensible, per a un públic general.

A la final participen 12 doctorands representant cadascuna de les universitats del nostre país. S’hi atorgaran tres premis a les millors presentacions: 3.000 (primer premi), 2.000 euros (segon premi) i 1.000 euros (premi del públic).

Al concurs, organitzat per la FCRI en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, hi participen totes les universitats catalanes.

Si estàs interessat a assistir-hi, ho pots fer emplenant aquest formulari d'inscripció.

1a clasificada amb DirectorB.jpg

Més informació:  https://doctorat.upc.edu/ca/tesi/concurs-tesis-en-4-minuts