Convocatòria d'Ajuts a Doctorats Industrals 2020

La convocatòria d’ajuts a Doctorats Industrials (DI 2020) s’ha publicat i és activa. Tal i com indica l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca, l’objecte d’aquesta convocatòria és atorgar ajuts a universitats, centre de recerca i fundacions hospitalàries, així com a empreses per al desenvolupament d’un projecte de doctorat industrial, en qualsevol àmbit de coneixement i qualsevol sector empresarial.

El projecte de recerca s’ha de desenvolupar en el marc estratègic d’una empresa i, alhora, en el sí d’un grup de recerca d’una universitat, centre de recerca, centre tecnològic o fundació hospitalària, on el doctorand o doctoranda ha de dur a terme la seva formació investigadora, que ha de donar lloc a una tesi doctoral en el marc del Pla de Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya.

Per consultar les bases i els projectes oferts podeu visitar:
Escola de Doctorat - convocatòria 2020
Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca
Oferta activa – Generalitat de Catalunya

Notícia - Generalitat de Catalunya

Per a més informació: escola.doctorat@upc.edu

arxivat sota: , ,