Webinar: Recerca estratègica, clau de competitivitat: la contribució dels Doctorats Industrials

20 de maig a les 11h

La inscripció al Webinar es pot fer en aquest REGISTRE.

S'aportarà informació sobre com els Doctorats Industrials poden ser útils combinant la recerca aplicada, la retenció de talent i la innovació del teixit empresarial i institucional en col·laboració amb el sistema de recerca català, es donaran detalls sobre els incentius que aporta la convocatòria de la Generalitat de Catalunya i sobre quines són les qüestions interessants per poder accedir als ajuts previstos.

Va adreçat a persones d’empreses i institucions que impulsin projectes d’innovació aplicada, a investigadors/es d’universitats, centres de recerca o centres tecnològics i a estudiants/es de màster que vulguin impulsar o participar en un Doctorat Industrial.

Des del Pla de Doctorats Industrials es considera que la recerca aplicada i la innovació seran factors clau per a la recuperació social i econòmica i que els Doctorats Industrials poden ser un instrument útil.

Més informació sobre el pla de doctorats industrials:

Vídeo de presentació

Escola de Doctorat - convocatòria 2020