Convocatòria 2019: Concurs "Tesis en 4 minuts"

CONCURS "TESIS EN 4 MINUTS"

L’Escola de Doctorat de la UPC participa en el concurs “Tesis en 4 minuts” organitzat per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRi) amb el suport de la Generalitat de Catalunya i en el qual participen les 12 universitats catalanes.

El concurs planteja als doctorands i doctorandes de qualsevol disciplina científica el repte d’explicar oralment, i de manera individual, la seva recerca durant un màxim de quatre minuts davant un públic no especialitzat.

1. Bases per a la participació i calendari
  2. Formulari per a la inscripció
  3. Resolució provisional núm. 396/2019, de candidats i candidates admesos i exclosos. CONCURS “tesis en 4 minuts – 2019”
  4. Resolució definitiva núm. 415/2019, de candidats i candidates admesos i exclosos. CONCURS “tesis en 4 minuts – 2019”