Resultat del concurs: Final interuniversitària "Presenta la teva tesi en 4 minuts" FCRi

Resultat del concurs

IMG_20190604_182821.jpg

Foto: Candidats i jurat

El concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts” està organitzat per l’FCRi amb el suport de la Generalitat de Catalunya i les 12 universitats catalanes, planteja als doctorands i doctorandes de qualsevol disciplina científica el repte d’explicar la seva recerca en 4 minuts en un llenguatge senzill i comprensible per al públic general.

D’acord amb el calendari de la convocatòria, el 4 de juny de 2019 es va celebrar a l’espai ENDESA la final interuniversitària en la que van participar els 12 candidats finalistes seleccionats per cada universitat. Tots ells ens van fer gaudir de l’acte i de la seva capacitat de síntesi i divulgació.

El resultat del concurs en l’edició de 2019 ha estat:

• 1r classificat: UPF - Artyom Komissarov. “Bioquímica”
  • 2n Classificat: UIC – Reyes Carballar . “La importància de conservar la nostra identitat”
  • Premi del Públic:  UPC - Rubí Alejandra Medina. “ Els sistemes de gestió dels residus sòlids”.

IMG_20190604_182355.jpg

Foto: Guardonats edició 2019

Felicitem a tots els candidats i, molt especialment, als doctorands i doctorandes que han participat a les finals institucionals de cada universitat. A tots ells els hi agraïm la seva participació a l’edició de 2019.

L’Escola de Doctorat vol destacar i agrair l’excel·lent representació de la nostra candidata, Rubí Alejandra Medina, doctoranda del programa d’Enginyeria Ambiental i que està treballant en el desenvolupament de la tesi que porta per títol “Metodología para el análisis técnico-económico de los sistemas de gestión de residuos sólidos” ” dirigida pels professors Luís Alberto Segui i Óscar Alfranca.  A tots ells, enohorabona!.

IMG_20190604_184208.jpg

Foto: Rubí Alejandra Medina i Luís Alberto Segui