8 beques d'aprenentatge per a estudiants de grau i màster. Del 25 al 28 de juny! Vols col·laborar amb nosaltres?

21/05/2024

Aquest any la UPC acull la conferència anual del Council for Doctoral Education de la European University Association. Per a aquest esdeveniment, busquem 8 estudiants de grau i màster per a que donin suport a l'organització de l'acte i atenguin els assistents.

Vols col·laborar amb nosaltres?

Pots fer-ho a través de la convocatòria de beca d'aprenentatge que hem obert. Les beques d'aprenentatge són activitats remunerades que tenen com a finalitat el desenvolupament de les competències transversals associades als estudis universitaris.

Cada beca és per a 2 setmanes, amb 25 hores setmanals.

Requisits:
  • Domini de l'anglès
  • Disponibilitat horària entre els dies 25 i 28 de juny. La resta d'hores de la beca es realitzaran donant suport a l'organització de l'acte la setmana anterior (horaris flexibles).

PRESENTA LA TEVA SOL·LICITUD: portal de beques

CODI BECA: 9316

Per a dubtes i consultes: escola.doctorat@upc.edu