Jornada de portes obertes de l'Escola de Doctorat

Si estàs considerant continuar la teva formació acadèmica, et sents motivada o motivat per fer recerca, o vols informar-te de les possibilitats que tens un cop acabis els estudis de màster; et convidem a assistir a la jornada de portes obertes que organitzem a l'Escola de Doctorat de la UPC.

En aquest acte, també tindrà lloc el lliurament dels premis als guardonats i guardonades de la final institucional de la 7a edició del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts”, en la que coneixeràs exemples concrets de tesis doctorals que s’estan desenvolupant a la UPC.

La jornada de portes obertes es durà a terme el proper dijous 9 de maig a l'Auditori de l’Edifici Vèrtex, tots aquells interessats en assistir-hi podran fer-ho emplenant el formulari d'inscripció. Alternativament, també es podrà fer un seguiment en directe de l'esdeveniment a través de la seva retransmissió en directe al canal de YouTube de l'Escola de Doctorat.