Recircula Challenge - No ens mengem el planeta! Solucions per una alimentació sostenible

Quines solucions d'economia circular podem imaginar per fer que el sistema alimentari local i global sigui més sostenible?

El Recircula Challenge és una una competició promoguda pel Hub Recircula UPC-AMB amb seu a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) que repta a equips d'estudiantat universitari a proposar solucions a reptes reals i urgents de l'economia circular.

Busquem solucions amb base tecnològica que millorin la sostenibilitat del sistema agroalimentari, des de la producció fins el consum, passant per la distribució, amb l'objectiu de reduir el malbaratament alimentari i crear noves solucions d'economia circular.

Forma un equip multidisciplinar i vine a resoldre el repte amb nosaltres amb idees creatives, interdisciplinàries i circulars que incorporin la tecnologia:

• Reduint la petjada de carboni de l'alimentació.
  • Augmentant el rendiment i l'eficiència de les produccions.
  • Ideant circuits curts de producció, distribució i consum.
  • Reduint el malbaratament alimentari.
  • Millorant la gestió dels residus orgànics.
  • Transformant subproductes o residus de processament en nous productes.
  • Incorporant tecnologia per millorar els sistemes d'informació actuals.

El període d'inscripció finalitza 19 de novembre de 2021 a les 13h. Trobareu més informació sobre la participació i les bases a través del següent enllaç.