Resultat de la final interuniversitària de la 5ª edició del concurs "Presenta la teva tesi en 4 minuts"

Ahir el Movistar Centre Barcelona va acollir la final del concurs presenta la teva tesi en 4 minuts, en la qual van particitar els i les finalistes procedents de les 12 universitats catalanes.

Ana Sánchez Cano, doctoranda de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), va obtenir el primer premi amb la presentació de tesi “Pensa en blau per prevenir pandèmies”, dedicada l’ús de cèl·lules sintètiques per millorar el control de la grip,

El segon premi d’aquest d'aquesta edició va ser per Anna Alfocea, doctoranda de la Universitat de Barcelona (UB) v, amb la presentació “Desenvolupament i avaluació de ciments de fosfat de magnesi mitjançant l’ús de subproductes i residus industrials”. El premi del públic va recaure en Ana Cristina Reguera, de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC), per l’explicació de tesi “Efecto mariposa: del endosoma a la obesidad”.

Des de l'Escola de Doctorat felicitem a les guanyadores d'aquesta edicó, i també al representant de la nostra universitat, el doctorand en fotònica Javier Agrüello Luengo per la seva presentació "Construyendo la simulación cuántica".