Saltar al contenido (pulsar Return)

Usted está aquí: Inicio / Noticias / Jornada de difusió del programa de doctorat de Projectes Arquitectònics

Jornada de difusió del programa de doctorat de Projectes Arquitectònics

Imatge de la Jornada de Difusió del Programa de Doctorat de Projectes Arquitectònics celebrada el 25/11/22

Amb el finançament de l’Escola de Doctorat de la UPC, d’acord amb la Convocatòria Extraordinària d’Ajuts de 2022, i amb el Suport del Departament de Projectes, el Divendres 25 de Novembre de 2022 es va celebrar una Jornada de Difusió del Programa de Doctorat de Projectes Arquitectònics a la Sala de Graus de la ETSAB.

La Jornada va estar oberta als tots els professors, estudiants de Grau, Màster Habilitant i Màster Universitari de les Escoles d’Arquitectura de Barcelona i Vallès. L'objectiu va ser donar a conèixer els processos per accedir al Doctorat, presentar els diferents Grups de recerca del Departament, escoltar l'experiència de doctors/es i doctorands/des i assistir a un col·loqui d'experts sobre la Recerca en  Arquitectura.

Amb una nombrosa assistència de públic, els participants varen ser els responsables i membres de la Comissió de Doctorat de Projectes Arquitectònics, diversos professors de la ETSAB i la ETSAV, i doctors, becaris post-doctorals i becaris pre-doctorals dels Grups de Recerca del Departament de Projectes.

La Jornada va ser enregistrada i després de ledició de tot el material, es donarà a conèixer a través de la web del Departament de Projectes.