Jornada de difusió del programa de doctorat de Projectes Arquitectònics

05/12/2022

Amb el finançament de l’Escola de Doctorat de la UPC, d’acord amb la Convocatòria Extraordinària d’Ajuts de 2022, i amb el Suport del Departament de Projectes, el Divendres 25 de Novembre de 2022 es va celebrar una Jornada de Difusió del Programa de Doctorat de Projectes Arquitectònics a la Sala de Graus de la ETSAB.

La Jornada va estar oberta als tots els professors, estudiants de Grau, Màster Habilitant i Màster Universitari de les Escoles d’Arquitectura de Barcelona i Vallès. L'objectiu va ser donar a conèixer els processos per accedir al Doctorat, presentar els diferents Grups de recerca del Departament, escoltar l'experiència de doctors/es i doctorands/des i assistir a un col·loqui d'experts sobre la Recerca en  Arquitectura.

Amb una nombrosa assistència de públic, els participants varen ser els responsables i membres de la Comissió de Doctorat de Projectes Arquitectònics, diversos professors de la ETSAB i la ETSAV, i doctors, becaris post-doctorals i becaris pre-doctorals dels Grups de Recerca del Departament de Projectes.

La Jornada va ser enregistrada i després de ledició de tot el material, es donarà a conèixer a través de la web del Departament de Projectes.