Habilitats personals i benestar emocional

En aquesta línia s’engloben cursos i tallers dissenyats per millorar les habilitats personals i el benestar emocional dels candidats doctorals. A l’etapa de formació predoctoral és fonamental, en paral·lel al desenvolupament de la recerca, cultivar habilitats essencials per a la vida i la resiliència emocional. Aquests cursos tenen la finalitat de dotar als estudiants de les eines i estratègies necessàries per prosperar en la seva trajectòria acadèmica i professional. També, ajudar-los en el camí cap al creixement personal i el benestar en aquesta etapa de la carrera professional..

Aquests cursos es desenvolupen en col·laboració amb el Gabinet d’Innovació Comunitat de la UPC i UPC Alumni.

Cursos amb matrícula oberta

Cap resultat en la cerca.

Cursos en preparació

Cap resultat en la cerca.

Cursos finalitzats

Search Inside Yourself

Durada (hores)UbicacióData límit d'inscripcióData d'iniciHorariObservacionsInscripcióMés informació
16Sala Àgora Campus Nord UPC / Online26-10-2307-11-23Presencial: dimarts 16:00-19:00
Online: dimarts 16:30-19:30
Curs gratuït, amb una fiança de 50 € que es retornarà si s'assisteix a un mínim del 80% de les sessions.Search Inside Yourself (SIY)Servei d'Esports de la UPC

Curs organitzat conjuntament amb el Gabinet d’Innovació i Comunitat de la UPC.

Consulta també la resta d’activitat, tallers i cursos que organitza el Gabinet d'Innovació i Comunitat dins de l’eix CAMPUS SALUDABLE.