Sou a: Inici / Tesi doctoral / Concurs Tesi en 4 minuts

Concurs “Tesi en 4 minuts”

L’Escola de Doctorat de la UPC participa en la tercera edició el concurs “Tesis en 4 minuts” organitzat per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRi) amb el suport de la Generalitat de Catalunya i en el qual participen les 12 universitats catalanes.

El concurs planteja als doctorands i doctorandes de qualsevol disciplina científica el repte d’explicar oralment, i de manera individual, la seva recerca durant un màxim de quatre minuts davant un públic no especialitzat.

Per a més informació: Bases per a la participació i calendari.

Vídeo de la final interuniversitària 2019.

1. Bases per a la participació i calendari

2. Formulari per a la inscripció

3. Resolució provisional de candidats i candidates admesos i exclosos. CONCURS “tesis en 4 minuts – 2020”

4. Resolució definitiva de candidats i candidates admesos i exclosos. CONCURS “tesis en 4 minuts – 2020”

5. Resolució provisional dels candidats i candidates seleccionats per a participar a la final institucional UPC 14/05/2020.

6. Resolució dels dels candidats i candidates seleccionats per a participar a la final institucional UPC 14/05/2020.

7. Resultat del concurs: Final institucional UPC

8. Resultat del concurs: Final interuniversitària "Presenta la teva tesi en 4 minuts" FCRi