Menció de doctor o doctora industrial

El títol de doctor o doctora pot incloure la menció de doctor o doctora industrial en l’anvers del títol. Per aconseguir aquesta menció cal que:

1. Tinguis un contracte laboral o mercantil amb una empresa dels sectors privat o públic, o amb una administració pública.

2. Participis en un projecte de recerca industrial o de desenvolupament experimental a l’empresa o administració pública on prestes serveis, que no pot ser la Universitat. Aquest projecte de recerca industrial o de desenvolupament experimental ha d’estar relacionat directament amb la tesi doctoral que dus a terme. Aquesta relació s’ha d’acreditar mitjançant una memòria, que ha de ser revisada per la Universitat.

En cas que el projecte de recerca industrial o de desenvolupament experimental es dugui a terme en col·laboració entre la Universitat i l’empresa o administració pública on prestis serveis, s’haurà de subscriure un conveni marc de col·laboració entre les parts. En aquest conveni s’hauran d’especificarles obligacions de la Universitat i les de l’empresa o administració, així com el procediment de selecció dels doctorands o doctorandes.

Durant la teva participació en el projecte de recerca industrial o de desenvolupament experimental, tindràs un tutor o tutora de tesi designat per la Universitat i un responsable designat per l’empresa o administració pública, que pot ser el director o directora de la tesi.

Normativa dels estudis de doctorat