Valorització dels resultats de la recerca i emprenedoria

La teva recerca té potencial per ser transferida al mercat? Els cursos i activitats programats en aquesta línia ofereixen als estudiants de doctorat les eines i el coneixement necessaris per convertir els resultats de la seva investigació en valor tangible per a la societat, per així convertir-se en agents de canvi i impulsors de la transferència de coneixement i tecnologia des de l'àmbit acadèmic cap al món empresarial i la societat. Aquesta formació té com a objectiu principal potenciar la capacitat dels futurs investigadors per identificar oportunitats, crear noves empreses o col·laborar amb el sector privat per aportar innovació i contribuir al desenvolupament econòmic.

Els cursos estan impartits per professorat UPC o convidat i compten amb la col·laboració del Servei de Gestió de la Innovació de la UPC.

De la Ciència al Mercat
Curs interuniversitari amb participació del Servei de Gestió de la Innovació de la UPC

Dins d’aquesta línia es programa l’activitat Entrepreneurship for Research Projects, que pot cursar-se de forma independent, o bé com a mòdul 3 de l’itinerari complet format pels cursos Challenge-based Innovation Project (1) i Technology-based Innovation Project (2).

Cursos amb matrícula oberta

Cap resultat en la cerca.

Cursos en preparació

Entrepreneurship for Research Projects (2nd edition)

DuradaUbicacióData límit d'inscripcióData d'iniciHorariObservacionsInscripcióMés informació
15 horesPer determinarPer determinarPer determinarPer determinarEl Pla de Recerca ha d'haver estat defensat.FormulariGuia docent

Cursos finalitzats

Entrepreneurship for Research Projects (1st edition)

15 horesCampus Nord
A1201
(VS218 el 07-06-24)
02-05-2410-05-2410-05-24
17-05-24
31-05-24
07-06-24
21-06-24

15:00-18:00
El Pla de Recerca ha d'haver estat defensat.
Limitat a 20 places.
FormulariGuia docent