IV Edició del Concurs «#HiloTesis: Tu tesis doctoral en redes sociales»

30/05/2024

L'Escola de Doctorat de la Universitat Politècnica de Catalunya se suma a la quarta edició del concurs «#HiloTesis: Tu tesis doctoral en redes sociales» que convoca la Xarxa de Divulgació i Cultura Científica (RedDivulga) de la Comissió Sectorial d'R+D+I de la CRUE (Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles).

Es tracta d’una iniciativa per promoure el desenvolupament d’habilitats de comunicació i divulgació científica de futurs o recents doctors i doctores.

El concurs té com a objectiu que aquells investigadors i investigadores en formació, tant si ja han finalitzat la seva tesi doctoral en els darrers 12 mesos com si l’estan desenvolupant, puguin explicar el que fan, com ho fan i perquè ho fan a la societat. Per això hauran de divulgar la seva tesi doctoral en publicacions de no més de 20 missatges/tuits/posts a les xarxes de microblogging (X, abans Twitter, BlueSky, Threads o Mastodon), adaptant el contingut a un llenguatge senzill, accessible i atractiu.

La primera publicació haurà d'incloure obligatòriament el hashtag #HiloTesis.

El concurs es desenvoluparà des de les 00:00 hores de l'1 de juny fins a les 23:59 del 15 de juny de 2024 (fus horari CEST Madrid). Les persones participants hauran de fer les publicacions i omplir el formulari en aquest mateix termini.

Per a la redacció de les publicacions només es pot utilitzar la llengua castellana o qualsevol de les altres llengües cooficials de l'Estat.

Es recomana consultar atentament les BASES DEL CONCURS de CRUE per informar-se sobre els requisits de participació, les regles i instruccions per a les publicacions i els criteris de valoració.

Esperem la teva participació!