Assistència de l’Escola de Doctorat a 2023 – EUA-Council for Doctoral Education Annual Meeting a Lahti, Finlàndia.

La reunió anual de l’EUA-CDE 2023 va tenir lloc a Lappeenranta–Lahti University of Technology LUT del 14 al 16 de juny. Aquest any, la trobada s’ha centrat en les diferents dimensions de la comunicació en l’educació doctoral i el desenvolupament d’enfocaments integrals per incloure la comunicació en l’estratègia i les pràctiques de l’educació doctoral.

Durant la trobada, la sotsdirectora de l’Escola de Doctorat, Cristina Canal Barnils va anunciar que la trobada anual de 2024 EUA-CDE “Data in doctoral education” tindrà lloc a la Universitat Politècnica de Catalunya del 26 al 28 de juny i va presentar als assistents la UPC i l’Escola de Doctorat.