Audiència Oberta de la Visita del CAE per la Certificació de la Implantació del SGIQ

12/07/2024

L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) està duent a terme el procés d'acreditació institucional de l'Escola de Doctorat. Es tracta d'un procés voluntari d’assegurament de la qualitat, en què s’avalua externament la qualitat dels programes que s'ofereixen, el seu desplegament, els serveis i els processos; per tal de determinar si es compleixen els estàndards establerts en un esquema de millora contínua.

Part d'aquest procés és la convocatòria de l’Audiència Oberta, que permet a qualsevol membre de la comunitat universitària que no hagi estat convocat a cap reunió adreçar-se al Comitè d'Avaluació Externa (CAE).

• Data: 4 de setembre de 2024, de 15:45 a 16:15

• Lloc: Sala del Llac de l'Edifici de Rectorat al Campus Nord

Addicionalment, l'AQU posa a disposició de les persones interessades el correu electrònic certificacio@aqu.cat, per tal que puguin compartir els seus comentaris.