Webinar 13/06/22 - Desprès del màster, vols seguir innovant a l’empresa?

I si fer un doctorat industrial a l'empresa fos aquest camí?.
  • Sabies que el 75% dels Doctors Industrials segueixen treballant en entorns empresarials al cap de cinc anys de defensar la tesi?
  • Sabies que el 79% ho fan percebent retribucions iguals o superiors als 2.000 euros bruts mensuals?
  • Sabies que més de 530 empreses ja han participat en un projecte DI?
Les empreses necessiten captar i retenir talent que els hi permeti posicionar-se a l'avantguarda del coneixement, per poder ser més competitives en un mercat cada cop més exigent i diversificat. Aquest talent pots ser tu.

Aquest any la Generalitat obre una convocatòria de 125 ajudes per a realitzar el Doctorat Industrial en empreses i institucions en un ambient totalment dual, fomentant així la transferència de coneixement entre l’entorn acadèmic i l’entorn socioeconòmic.

És una ajuda flexible i compatible amb altres fonts de finançament públic i que es pot sol·licitar al llarg de l’any.
Si vols conèixer quins són els beneficis de fer un doctorat industrial i com accedir als ajuts, el proper 13 de juny entre les 15h i les 16h estàs convidat a assistir al webinar que han co-organitzat la UPC i el Pla de Doctorats Industrials.
El Doctorat Industrial pot ser una gran oportunitat per a tu, participa al webinar i t’ho expliquem!

Registra’t al formulari:

Programa de la Sessió:

• Benvinguda del Dr. Josep Maria Font, Director de l’Escola de Doctorat de la UPC.
  • Els Doctorats Industrials: Tot allò que us pot resultar interessant saber. A càrrec de Jordi Alba del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya
  • Preguntes i aclariments. Coordinat per Joan Francesc Córdoba, Director de l’Àrea Acadèmica de la UPC.

Més informació:
Doctorats industrials a la UPC: https://doctorat.upc.edu/ca/doctorat-industrial
Web del Pla de Doctorats Industrials: https://doctoratsindustrials.gencat.cat/

Anima't a participar!.