El Doctorat Industrial en l'àmbit espacial: Informació i testimonis per a empreses i grups de recerca - 12/12/22 17:30h

La transferència dels resultats de la recerca a la societat és cada vegada més important per les universitats i els recercaires. Un doctorat industrial suposa una excel·lent oportunitat per captar talent avançat i impulsar un projecte col·laboratiu amb una empresa que faciliti la generació de coneixement. L'àmbit de la ciència i la tecnologia espacials destaca per tenir empreses d'alt contingut en recerca i desenvolupament, essent un entorn molt propici per la realització de doctorats industrials.

L'Estratègia NewSpace està impulsada per la Generalitat de Catalunya amb la col·laboració de l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya (IEEC), la Fundació i2Cat i l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC). El seu principal objectiu és donar suport al desplegament de la nova economia de l’espai, per fer de Catalunya un pol d'innovació, lideratge i d’atracció de talent i d’empreses en l'àmbit d'aquest creixent sector. Dins d'aquesta estratègia, des de l'IEEC es vol promoure la col·laboració de centres de recerca i empreses dins de l'àmbit de l'espai per dur a terme doctorats industrials.

Per facilitar aquestes col·laboracions, la Generalitat de Catalunya disposa d'una línia d’ajuts públics plenament consolidada, la convocatòria de Doctorats Industrials, que té molts atractius per als participants: empreses, estudiants i grups de recerca. Per la seva banda la UPC té una contrastada experiència en impulsar doctorats industrials, amb més de 245 projectes.

Si voleu conèixer quins són els beneficis de fer un doctorat industrial en l'àmbit espacial i com accedir als ajuts, el pròxim 12 de desembre de 17:30 a 18:30 h esteu convidats a assistir al webinar coorganitzat per l'IEEC, el Pla de Doctorats Industrials i la UPC.

Programa de la Sessió:

- Benvinguda, per part de Miquel Sureda (IEEC)
- Introducció  als DI a la UPC, per Josep M Font (Director de l'Escola de Doctorat de la UPC)
- Presentació del Pla DI, per Jordi Alba (Director executiu del Pla de Doctorats Industrials. Departament Recerca i Universitats)
- Presentació de l'àmbit d'espai, de Miquel Sureda (IEEC)
- Experiència d'un director de DI en espai, d'Adrià Rovira (professor UPC)
- Precs i preguntes, moderat per Joan Francesc Córdoba (Direcció de l'Àrea Acadèmica de la UPC)

El Doctorat Industrial pot ser una gran oportunitat, participa al webinar i t’ho expliquem!

Registra’t al formulari.

Més informació sobre el Pla de Doctorats Industrials:
Web UPC
Web Generalitat de Catalunya