Guanyadors de la II Edició del concurs de microrelats de Sant Jordi

El passat 23 d'abril l'Escola de Doctorat va anunciar els 3 guanyadors del concurs de microrelats a l'esdeveniment Sarau UPC de Sant Jordi 2024.

El primer premi ha estat atorgat a Elisabeth Llanos Pla, estudiant del programa de doctorat en Teoria del Senyal i Comunicacions, pel seu relat titulat "L'amor de Schrödinger".

El segon premi ha estat per a Zewen Liu, del programa de doctorat en Enginyeria Tèxtil i Paperera, pel seu relat "A Mother's Gift of Yarn".

Finalment, el tercer premi ha estat per a Ibrar Malik, estudiant del programa de doctorat en Automàtica, Robòtica i Visió, pel seu relat "El perfil bo".

Els guanyadors han estat reconeguts per la seva creativitat i originalitat en l'expressió narrativa. Trobareu els seus microrelats aquí.