Jornada de Portes Obertes de l'Escola de Doctorat i Final Institucional del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts"

10/05/2024

El 9 de maig, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex i en directe per YouTube, va tenir lloc la Jornada de Portes Obertes 2024 de l’Escola de Doctorat de la UPC. Durant l’acte central, els 11 finalistes de la 7a edició del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts” van participar a la final institucional on van resultar guardonats:

• En primer lloc en Joan Hereu Morales, doctorand del programa en Sostenibilitat, amb la seva tesi Quantifying the climate impact of production activities.
  • En segon lloc en Guillem López Paradís, doctorand del programa en Arquitectura de Computadors, amb la seva tesi Movent moltes dades.
  • Finalment, en tercera posició l’Héctor José Posada Cárcamo, doctorand del programa de doctorat en Enginyeria de la Construcció, amb la presentació de la seva tesi Gemelos Digitales para Edificios e Infraestructura.

En Joan Hereu Morales, el nostre candidat UPC, participarà a la final interuniversitària del concurs que enguany tindrà lloc el 27/06/2024 a CaixaFòrum de la ciutat de Tarragona.

Podeu trobar més informació al nostre web i el vídeo al nostre canal de YouTube.