Laura Bassi Scholarship - Primavera 2024

La Laura Bassi Scholarship, que atorga un total de 8.000 $ tres vegades a l'any, es va establir el 2018 amb l'objectiu de proporcionar assistència editorial a estudiants de postgrau i acadèmics júniors, la recerca dels quals se centra en temes d'estudi abandonats, àmpliament interpretat. Les beques estan obertes a totes les disciplines i la pròxima ronda de finançament s'atorgarà a la primavera de 2024:

• Termini de presentació de sol·licituds: 24 de març de 2024

• Resultats: 10 d'abril de 2024

Tots els estudiants de màster i doctorands matriculats actualment són elegibles per a la sol·licitud, així com els acadèmics en els primers cinc anys de feina a temps complet. No hi ha restriccions institucionals, departamentals o nacionals. El valor de la beca es remet únicament mitjançant l'assistència editorial de la següent manera:

• Estudiants de màster: 750 $

• Doctorands: 2.500 $

• Acadèmics júniors: 500 $

Els sol·licitants han d'enviar un formulari de sol·licitud emplenat juntament amb el seu currículum a través del portal de sol·licituds en el termini corresponent. Podeu trobar més detalls, guanyadors anteriors i el portal de sol·licitud a: https://editing.press/bassi