L'Escola de Doctorat de la UPC inaugura el curs acadèmic amb un nou Catàleg de Formació

30/09/2024

Coincidint amb l’inici del curs acadèmic, l’Escola de Doctorat presenta el nou catàleg de Formació Transversal 2024-2025 per als doctorands i doctorandes de la UPC. El passat divendres dia 27 de setembre, el curs que porta per títol “Responsible conduct in Research and Innovation” va donar el tret de sortida a la programació anual.

El catàleg ofereix diferents línies estratègiques de formació transversal amb més 30 activitats previstes al llarg del curs acadèmic, entre elles noves iniciatives com “Contar la ciencia” o “Grant Writing Workshop”. L’objectiu principal del Pla de Formació és que els futurs investigadors i investigadores complementin la seva activitat principal, la recerca, amb les habilitats necessàries per a desenvolupar aquest paper clau a la nostra societat.

Tota la informació i les inscripcions als cursos estan disponibles a la nostra web.