Premis Impacte 2022 dels Doctorats Industrials

El Pla de Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya celebra enguany els seus 10 anys de vida. Durant aquesta primera dècada de funcionament del programa del Departament de Recerca i Universitats ha implicat 530 empreses, les 12 universitats catalanes, 25 centres de recerca de Catalunya (CERCA), altres organismes de recerca a Catalunya (CSIC, BSC, Eurecat, entre d’altres), que en conjunt han involucrat més de 600 investigadors i investigadores.

Per celebrar aquesta efemèride es presenta la primera edició dels Premis Impacte 2022 dels Doctorats Industrials. L’objectiu d’aquest concurs és visibilitzar l’impacte que ha generat la recerca col·laborativa dels diferents projectes de doctorat industrial, així com apropar aquesta recerca a la ciutadania per identificar reptes (actuals o futurs) i anticipar-ne quin tipus d’impacte generaria.

El concurs està dirigit a participants del Pla de Doctorats Industrials per a 3 de les 4 categories. Però amb l’objectiu d’obrir el programa de Doctorats Industrials a tota la ciutadania, també es vol convidar a participar en el concurs a qualsevol persona, major d’edat, resident a Catalunya en la quarta categoria.

Data límit de presentació: les 14.00 hores del dia 15 de desembre de 2022

Consulta les bases i participa.