Replay del webinar del 13/06/22 - Després del màster, vols seguir innovant a l'empresa?

El dia 13 de juny va tenir lloc un webinar adreçat a estudiants de màster per tal de donar a conèixer el Pla de Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya.
Les empreses necessiten captar i retenir talent que els hi permeti posicionar-se a l'avantguarda del coneixement, per poder ser més competitives en un mercat cada cop més exigent i diversificat. Aquest talent pots ser tu.
El programa de la sessió va incloure:
  • Benvinguda del Dr. Josep Maria Font, Director de l’Escola de Doctorat de la UPC.
  • Els Doctorats Industrials: Tot allò que us pot resultar interessant saber. A càrrec de Jordi Alba del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya
  • Preguntes i aclariments. Coordinat per Joan Francesc Córdoba, Director de l’Àrea Acadèmica de la UPC.

Aquest any la Generalitat obre una convocatòria de 125 ajudes per a realitzar el Doctorat Industrial en empreses i institucions en un ambient totalment dual, fomentant així la transferència de coneixement entre l’entorn acadèmic i l’entorn socioeconòmic.

Més informació:
Accedeix al webinar