Talent, recerca i competitivitat: la fórmula dels Doctorats Industrials – 21 abril 2021 (EPSEM) en format virtual

Fòrum Universitat Empresa

L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) organitza aquest acte conjuntament amb el Pla de Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya. La ponència central serà: "Talent, recerca i competitivitat: la fórmula dels Doctorats Industrials" impartida per Ainhoa Gaudes.

En aquesta xerrada s’explicarà com els Doctorats Industrials combinen la recerca aplicada, la retenció de talent i la innovació del teixit empresarial en col·laboració amb el sistema de recerca català. També s’explicarà com la Generalitat de Catalunya ho incentiva de forma totalment compatible amb altres ajuts a la RDi.

Data jornada: 21/04/2021

Horari: 9h a 10:30h

Meet: meet.google.com/ssr-qnwz-tqt

Organitza: Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM)