Com sabré i m'han admès?

Podràs consultar l’estat de la teva sol·licitud a través de l’aplicació d’admissió en línia.

Estats de la sol·licitud:

• Elaborant (pendent d’enviar): estàs elaborant la sol·licitud i encara no l’has enviada perquè l’avaluïn.

• Enviada: s’ha rebut la teva sol·licitud però encara no s’ha tramitat.

• Validada (pendent de resoldre): compleixes els requisits generals d’accés. Està pendent que la comissió acadèmica del programa de doctorat emeti la resolució.

• Admesa: has estat admès/admesa al programa de doctorat. Cal que acceptis l’admissió.

• No admesa: no has estat admès/admesa al programa de doctorat.

• Acceptada per l’estudiant: has estat admès/admesa i has confirmat que vols la plaça. El següent pas serà fer la matrícula segons el calendari de matrícula.

• No acceptada per l’estudiant: malgrat que has estat admès/admesa al programa de doctorat, has rebutjat fer aquest programa de doctorat.