Què he de fer si sóc estranger?

Visita l’Oficina de Mobilitat Internacional de la UPC(OMI) per legalitzar la teva estada acadèmica:

• Si ets de la Unió Europea: t’has d'inscriure en el Registre d'Estrangers Comunitaris.

• Si ets de fora de la Unió Europea: has de comprovar la situació del teu visat a l’Oficina de Mobilitat Internacional (OMI). Cal que ho facis just després d'haver arribat a Espanya si ets titular d'un visat de llarga durada.

• Si ets de fora de la Unió Europea, estaves estudiant prèviament en un altre país de la UE i has de demanar el permís d'estada per a estudis en arribar: a l'Oficina de Mobilitat Internacional (International Students Office) t’ajudaran amb el tràmit i enviaran els documents a la Subdelegació del Govern a Barcelona per començar el tràmit.

Quan vagis a l’OMI t’informaran sobre aspectes importants de la teva estada a Catalunya (allotjament, cursos de català, assegurança...).