1er Concurs de Microrelats de Sant Jordi de l'Escola de Doctorat

L’Escola de Doctorat, amb la col·laboració de l’Àrea de Cultura i Comunitat, organitza la primera edició del Concurs de Microrelats de Sant Jordi. Aquest certamen literari vol contribuir al foment de la divulgació científica. El concurs tindrà una persona guanyadora i dues de finalistes.

Aquest concurs de microrelats és exclusiu per a estudiants de doctorat i és una oportunitat única per a què els investigadors mostrin la seva creativitat i habilitats d'escriptura alhora que exploren els seus interessos de recerca.

Convidem els estudiants de doctorat de tots els àmbits a participar i enviar un relat breu relacionat amb el seu tema de recerca. Pot ser un relat de ficció d'un experiment de la vida real, una història que explori els temes i qüestions de la vostra recerca o un treball completament original que utilitzi la vostra recerca com a punt de partida.

Us animem a ser creatius i a divertir-vos amb aquest repte, alhora que mostreu la vostra destresa acadèmica i el vostre talent literari.

Podeu consultar les bases del concurs a través del següent enllaç

Esperem llegir les vostres aportacions!