2a Edició concurs #HiloTesis

L'Escola de Doctorat de la Universitat Politècnica de Catalunya se suma a la «II Edición del Concurso Tu Tesis Doctoral en un Hilo de Twitter: #HiloTesis» que convoca la Xarxa de Divulgació i Cultura Científica (RedDivulga) de la Comissió Sectorial de I+D+i de la CRUE (Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles).

Es tracta d’una iniciativa per promoure el desenvolupament d’habilitats de comunicació i divulgació científica de futurs o recents doctors i doctores.

El concurs té com a objectiu que aquells investigadors i investigadores en formació, tant si ja han finalitzat la seva tesi doctoral en els darrers 6 mesos com si l’estant desenvolupant, puguin explicar el que fan, com ho fan i perquè ho fan a la societat. Per això hauran de divulgar la seva tesi doctoral en un fil de no més de 20 tuits adaptant el contingut a un llenguatge senzill, accessible i atractiu.

El concurs és desenvoluparà des de les 00:00 hores del 19 d'abril a les 23:59 del 30 d'abril del 2022 (fus horari CEST Madrid). Les persones participants hauran de publicar el fil i omplir el formulari.

Només es tindrà en compte un fil per participant, que no ha de sobrepassar els 20 tuits.

Per a la redacció dels fils només es pot utilitzar la llengua castellana o qualsevol de les altres llengües cooficials de l'Estat (en aquest cas serà necessari afegir una traducció a la llengua castellana).

Calendari de la convocatòria:

• Del 19 al 30 d'abril: termini per a la publicació dels tuits i enviament del formulari.

• Del 6 de maig al 12 de maig: L'organització del concurs remetrà a cada universitat els fils de les persones participants rebuts. El jurat constituit per a la fase interna publicarà la llista de guardonats i guardonades abans del 12 de maig.

• 12 de maig: Lliurament dels premis als guardonats i guardonades de la fase interna.

• Del 23 al 27 de maig: fallada del concurs i comunicació pública dels tres guanyadors o guanyadores.

Es recomana consultar atentament les BASES DEL CONCURS de CRUE per informar-se sobre els requisits de participació, les regles i instruccions per a la publicació dels tuits i els criteris de valoració.

Esperem la teva participació!