Convocatòria de beques doctorals i postdoctorals de l'Ambaixada de França a Espanya

L'Ambaixada de França a Espanya finança 16 beques doctorals i postdoctorals de dues setmanes o un mes de duració: 2 beques de 852 € per a una estada de 15 dies i 14 beques de 1.704 € per a una estada d'un mes.

Aquestes beques serveixen exclusivament per a finançar mobilitats a França d'estudiants de doctorat o postdoctorat, matriculats en un centre d'educació superior o d'investigació espanyol (i no matriculats a França), en el marc d'una estada d'investigació.

Criteris d'elegibilitat:

• Tenir la nacionalitat espanyola.

• Ser estudiant de doctorat o haver defensat la tesi en els últims 5 anys.

• Tenir una invitació de l'organisme d'acollida francès.

• No haver rebut una altra beca (Erasmus/Govern francès, etc.) per al període de l'estada sol·licitat.

• Camps d'investigació elegibles:

• Ciències mediambientals

• Transició ecològica i transició energètica

• Ciències de l'Univers

• Intel·ligència Artificial; tecnologies quàntiques

• Salut

• Humanitats i Ciències Socials

• Filologia francesa, cultures francesa i francòfona

Si esteu interessats, podeu trobar la informació completa a les bases de la convocatòria. Tingueu present que el formulari de sol·licitud i els documents requerits han de ser enviats a l'Ambaixada de França a Espanya abans del 31 de gener de 2024.