El doctorand Joan Hereu Morales serà el representant de la UPC a la final del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts”

17/06/2024

Joan Hereu Morales, doctorand del programa de doctorat en Sostenibilitat, participarà amb la seva presentació “Quantifying the climate impact of production activities” a la final interuniversitària del concurs Presenta la teva tesi en 4 minuts, impulsat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI).

El pròxim 27 de juny a les 18:00 l’auditori del CaixaForum de la ciutat de Tarragona acollirà la final de la setena edició, on participaran dotze universitats catalanes. L'esdeveniment es podrà seguir en directe pel canal de YouTube de la FCRI.

El concurs desafia l’alumnat de doctorat a explicar oralment la seva recerca, en no més de quatre minuts, a una audiència no especialitzada. D’aquesta manera, es dona suport als descobriments dels doctorands i se'ls anima a comunicar què fan, com ho fan i perquè ho fan a la societat.

A la final s’atorguen tres premis, el primer i el segon per avaluació del jurat i el tercer per votació del públic, així com una menció especial a les millors presentacions.