Final interuniversitària "Presenta la teva tesi en 4 minuts"

Avui dijous 22 de juny a les 18:00 es durà a terme la Final del Concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts”. La doctoranda Milica Zivanic, del programa de doctorat en Enginyeria Biomèdica i guanyadora de la fase institucional del concurs, representarà a la UPC amb la seva presentació 'Fighting cancer with plasma and hydrogels'.

Us facilitem l’enllaç del vídeo Streaming en directe per si l’acte és del vostre interès:

Final interuniversitaria de la 6ª edició del concurs "Presenta la teva tesi en 4 Minuts"

En aquesta edició el premi del públic s’atorgarà mitjançant les votacions del públic i podran votar tant el públic presencial com el públic connectat per streaming. La votació es farà mitjançant un aplicatiu, que es facilitarà via codi QR i direcció web, en un moment concret de l’acte.