La UPC investirà doctor 'honoris causa' el pianista i enginyer informàtic Ignasi Terraza

El pròxim 21 de març, a les 18:30 h, a l’Auditori de l’ONCE, celebrarem l’acte d’investidura del Sr. Ignasi Terraza com a doctor honoris causa per la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech.

Ignasi Terraza és una font d'inspiració per a la nostra universitat i per a la comunitat. És exemple en l’àmbit universitari perquè ha estat la primera persona invident a obtenir el títol de llicenciat en Informàtica a l’Estat espanyol. A més a més, ha tingut una brillant trajectòria com a pianista de jazz, amb una gran projecció internacional, i ha guanyat diversos premis com a reconeixement del seu talent artístic.

L'acte serà un homenatge merescut a una figura que representa els valors de la UPC, tant pel seu esperit de superació com per l’impacte de la seva activitat artística a escala mundial.

Podeu trobar més informació aquí.