Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / La UPC tanca la convocatòria DI 2021 amb 25 nous projectes atorgats

La UPC tanca la convocatòria DI 2021 amb 25 nous projectes atorgats

Des de la posada en marxa del Pla de Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya, la Universitat Politècnica de Catalunya ha aconseguit un total de 234 projectes (28% del total), amb 195 investigadors i investigadores dirigint tesis, 100 grups SGR involucrats i 76 tesis llegides.

La UPC, ha tancat la convocatòria DI 2021 amb 25 projectes atorgats (un 21% del total).

Els àmbits dels projectes han estat principalment les tecnologies de la informació i les comunicacions (41,7% del total de projectes), enginyeries i producció industrial (37,5%) i ciències químiques (8,3%).

Aquests projectes han implicat la signatura de convenis amb 13 pimes, 8 grans empreses, 1 start up o spin off i 2 institucions (PIMEC i Consorci Museu de Ciències Naturals de Barcelona). Els projectes també han implicat la col·laboració en un projecte amb el centre CERCA IREC.

El 71% dels doctorands/es són homes i el 29% dones.

El 69,2% dels doctorands/es són de l’estat espanyol, tot i que també hi ha doctorands/es de Colòmbia, Equador, Xile, Veneçuela, Itàlia, Índia, Iran i Xina.

Per consultar les bases de la nova convocatòria DI 2022 i l’oferta de projectes actuals podeu visitar:
Pàgina Escola de Doctorat - convocatòria 2022

Oferta de Projectes – Generalitat de Catalunya

Notícia nova convocatòria DI 2022 – Generalitat de Catalunya

Per a més informació sobre el doctorat industrial: escola.doctorat@upc.edu