Nova convocatòria d’Ajuts a Doctorats Industrials - DI 2024

La convocatòria d’ajuts a Doctorats Industrials (DI 2024) s’ha publicat i és activa.

Consulta les bases reguladores DI 2024

L’objecte d’aquesta convocatòria és atorgar ajuts a universitats, centres de recerca i fundacions hospitalàries, així com a empreses per al desenvolupament d’un projecte de doctorat industrial, en qualsevol àmbit de coneixement i qualsevol sector empresarial.

El projecte de recerca s’ha de desenvolupar en el marc estratègic d’una empresa i, alhora, en el si d’un grup de recerca d’una universitat, centre de recerca, centre tecnològic o fundació hospitalària, on el doctorand o doctoranda ha de dur a terme la seva formació investigadora, que ha de donar lloc a una tesi doctoral en el marc del Pla de Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya.

Terminis de presentació de sol·licituds:

• Per a la 1a resolució parcial:
    fins al 16 d’abril de 2024 a les 14:00 h, hora local Barcelona.

• Per a la 2a resolució parcial:
    des del 17 d’abril fins a l’11 de juny 2024 a les 14:00 h, hora local Barcelona.

• Per a la 3a resolució parcial:
    des del 12 de juny fins al 8 d'octubre de 2024 a les 14:00 h, hora local Barcelona.

• Per a la 4a resolució parcial:
    des del 9 d'octubre fins al 10 de desembre de 2024 a les 14:00 h, hora local Barcelona.

Per a més informació:
Procediment i calendari — pàgina Escola de Doctorat — convocatòria DI 2024