Classificats de la fase institucional del concurs #HiloTesis 2023

En la tercera edició del concurs de divulgació científica #HiloTesis  la doctoranda Patricia López, del programa de doctorat en Enginyeria Biomèdica, ha estat la guanyadora de la fase institucional de la UPC, i representarà la Universitat en la final estatal d'aquesta iniciativa, impulsada per la Red de Divulgación y Cultura Científica (RedDivulga) de la Sectorial de I+D+i de Crue Universidades Españolas. Podeu veure aquí el seu fil de Twitter. Tanmateix, també s'ha atorgat una menció especial al participant Sergio Salvia, doctorand del programa de doctorat en Fotònica, per el seu fil.

L'objectiu de la competició és promoure el desenvolupament de les habilitats de comunicació i divulgació científica de l’estudiantat de doctorat i d’aquelles persones que s’han doctorat en els darrers sis mesos, a les quals s'ha proposat difondre la seva activitat de recerca a través d'un fil a Twitter.