Taller de benestar emocional 4A

Del 15 de març al 26 d'abril de 2023

Dimecres, de 12.30 a 14 h
Lloc: EEBE, Campus Diagonal-Besòs.  Casa TO

Coneixes les 4A? Vols saber com et poden ajudar en el teu aprenentage personal per assolir el teu equilibri emocional?

Si ets estudiant/a de grau, màster o doctorat de la UPC i vols millorar el teu Benestar Emocional, vine a aquest taller pràctic on trobaràs propostes per iniciar el camí cap a un millor equilibri personal.

Si sents que això és el que necessites , et convidem a explorar-ho en aquest taller!

Des de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), Campus Diagonal-Besòs obrim el nou espai TO durant 6 sessions d'1.30 h per tal d'apropar-te en aquesta cerca de sentir-te millor.

Aprofita l'oportunitat.

Docent: Patricia Duarte  Psicòloga, formada en Teràpia Gestalt, PNL i Coaching Generatiu

PREUS:

• PREU UPC: Gratuït*       Fiança  10 €
    La fiança serà reemborsable  si es compleix el 80%  d'assistència  al taller.
    La devolució serà efectiva una setmana desprès d'haver finalitzat el curs amb un avís previ per correu electrònic i es reemborsarà a la mateixa tarja amb la que l'alumne va fer l'ingrés al taller. Així de fàcil.

• PVP   90 €  (preu venda al públic)

INSCRIPCIONS Online:  del 25 de febrer al 13 de març de 2023

Recomanacions:  veniu preparats amb