Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / Jornades de Recerca DOO 11/05/22

Jornades de Recerca DOO 11/05/22

El Departament d'Òptica i Optometria juntament amb el Programa de Doctorat en Enginyeria Òptica de la UPC  va celebrar el passat 11 de maig les primeres Jornades de recerca en format hibrid, amb l'objectiu d'exposar la investigació que es realitza en el departament, amb un interès especial en què l'alumnat de doctorat presentés la seva labor investigadora i que es conegués entre si. En total, van participar 8 ponents i van assistir a la jornada 25 persones. L'alumnat de doctorat va valorar positivament aquesta jornada que li va permetre guanyar experiència en presentacions públiques. El Departament d'Òptica i Optometria i el Programa de Doctorat en Enginyeria Òptica ja treballen en l'edició del curs 22/23.