PUZZLE X Science Spark E-poster Presentation

Benvolguts estudiants i postdoctorats,

Us convidem a presentar el vostre treball científic en una presentació de pòsters electrònics a l'esdeveniment mundial PUZZLE X amb l'oportunitat de guanyar 1000 $!
Per a més informació Feu Clic Aquí

A més, tindreu l'oportunitat de presentar la vostra investigació a més de 3000 líders del “deep tech” en la indústria, la ciència, el govern i la tecnologia, com ara AWS, Intel, IBM, Google, GSK, Roche, BASF, Vodafone, JP Morgan, BP, Hyperloop TT, HP, McKinsey, ZTE, Huawei, Accenture, Honeywell.

Com a estudiants de postgrau o postdoctorats, sempre estem encantats de comunicar la nostra investigació no només a altres científics, sinó també a la indústria. Si estàs buscant una plataforma com aquesta, PUZZLE X és l'esdeveniment perfecte per a tu.

Aquest any, en col·laboració amb MRS (Materials Research Society) i Anasori Lab de la Universitat de Purdue, organitzem “PUZZLE X Science Spark E-poster Presentation” del 7 al 9 de novembre a Barcelona. Els guanyadors de la presentació de pòsters electrònics guanyaran 1.000 $ i seran presentats com una estrella en ascens a la MRS, així com entrevistats in situ pels socis de PUZZLE X de l'àmbit dels mitjans de comunicació. Les àrees científiques en les quals s'enfoca són: Emmagatzematge d'energia, Materials 2D, Bioelectrònica, Sensors, Wearables, Materials de construcció estructurals, Fenòmens quàntics, Sensors i detectors òptics, Electrònica impresa, Biocombustibles i Biomaterials.

La data límit per enviar els abstracts és el 20 de setembre

PUZZLE X, del 7 al 9 de novembre a Barcelona, Espanya és l'esdeveniment líder mundial per Frontier Tech for the Future centrat en àrees Deep Science com ara quàntica, ciència dels materials, bioenginyeria, informàtica i més. Alguns dels ponents de PX:

• Sir Kostya Novoselov, Premi Nobel pel grafè

• Dr. Bill Phillips, Premi Nobel pel Laser Cooling

• Senador Roger Wicker, Ranking Member, Senat dels E.E.U.U.

• Sir Robin Saxby, CEO Fundador i Chairman, ARM

• Dr. Ignacio Cirac, Director del Max Planck Institute of Quantum

• Dr. Hiroshi Ishii, Vicedirector del MIT Media Lab

• Dr. Anne Matsuura, Directora de Quantum Technologies a Intel

• Dr. Yury Gogotsi, Professor distingit i Director,A.J Drexel Nanomaterials Institute a Drexel University

• Dr. Pablo Jarillo-Herrero, Professor de Física, MIT

• Dr. Vladimir Falko, Director, National Graphene Institute, University of Manchester

• Dr. Chema Alonso, Chief Digital Officer a Telefonica

• Dr. Andrea C. Ferrari, Professor de Nanotecnologia, University of Cambridge

• Dr. Babak Anasori, Assistant Professor, Purdue University

• Nabil Alnuaim, CEO de Aramco Digital

• Andres De Leon,CEO, Hyperloop TT

• Dr. Pablo Rodriguez, Director a CTO office, Google X

• Carles Navarro, Managing Director de BASF Spain, BASF

No us perdeu aquesta oportunitat! Envieu el vostre abstract i uniu-vos als 3000 científics i tecnòlegs exhibint els seus descobriments més recents.