Sou a: Inici / Tesi doctoral / Dipòsit i avaluació / La defensa de la tesi

La defensa de la tesi

esposicio

L’acte d’exposició i defensa pública de la tesi doctoral

Avaluació i escrutini del vot cum laude

En un termini màxim de 5 dies hàbils posteriors a la data en què té lloc l’acte de la defensa de la tesi, el secretari o secretària del tribunal, o la persona que delegui, ha de fer arribar a l’Escola de Doctorat la documentació i l’acta de la defensa.

L’Escola de Doctorat incorpora la qualificació obtinguda en el programa de gestió d’expedients i ho comunica per correu electrònic a tu, al teu director o directora (o directors o directores en cas de codirecció), als membres del tribunal, al coordinador o coordinadora i a la unitat gestora del teu programa de doctorat. A partir d’aquest moment, podràs presentar la sol·licitud del títol de doctor o doctora a la unitat gestora del teu programa.

Prèviament, en cas que la qualificació global obtinguda hagi estat d’excel·lent, la Comissió Permanent  procedirà a l’escrutini dels vots. Per obtenir la menció cum laude, els membres del tribunal han d’haver emès el seu vot secret en positiu i per unanimitat.

A partir de l’endemà de la comunicació de la qualificació obtinguda,  la teva tesi apareixerà en la relació de tesis defensades a la UPC.